niedziela, 19 kwietnia 2015

nowy koń

Hej wszystkim!!!
Kupiłam dzisiaj andaluza, nazwałam ją Snowangel. Sun zdobyła dzisiaj 14 lvl i teraz popracuję z nią nad 15 levelem.
Snow ma już 5 lvl :).
Czy podoba wam się moja książka? Piszcie komentarze to motywuje mnie do pisania kolejnych postów.

Ciekawe jak ona to zrobiła?



 A oto moja Snowangel.Taka małą dzidzia :)



Juhu już 2 lvl


 Moja literówka :P
Która fryzura pasuje?
1.
 2.
 3.
 4.
 Już 4 lvl!
 Ile ludu!!

 Zabawa w chowanego



 Dzisiaj robiłam zadanie  u  ogrodników i oto champions Valedale ma piękne tulipany
 W DUD.


 Abra kadabra hokus pokus....


 To wygląda tak jakbym paliła... i mój koń też... hahaha



 Już 5 lvl!!!
To na tyle. Nic ciekawego się nie działo, poza tym że byłam dzisiaj u koni(w realu) i jeździłam.Było super! Do zobaczenia jutro:)
PS.Wstawię jutro połowę 2 rozdziału...

1 komentarz:

  1. Wow , gratulację awansu ! Snowangel jest przepiękna, bardzo trafnie ją nazwałaś:) Czadowo wyszły te szarawe zdjęcia ! w szczególności te "abrakadabra hokus pokus " :D
    Pozdrawiam cieplutko ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń