niedziela, 26 kwietnia 2015

Hej!!

        Dawno nie pisałam, ale już wam tłumacze czemu. Kiedy gimnazjaliści pisali sprawdziany to ja w te 3 dni byłam w stajni. :) Mówię wam przez prawie tydzień nie wchodziłam na kompa. Obiecałam dodać kolejny rozdział i nie wpisałam ,ale obietnicy dotrzymam. Niedługo wstawię film na You Tuba, Szkoda że tak mało komentarzy :( Ale wiecie co, może uda nam się żeby było 1000 wyświetleń, co wy na to? Jutro do szkoły....a było tak pięknie :/ No nic jutro będzie kolejny rozdział.Dzisiaj takie tam małe przeróbki.
       Mam  do was prośbę... czy możecie udostępniać mój blog? Bardzo mi zależy żeby ludzie go oglądali.Jeżeli wam się podobało, zostawiajcie komentarze,teraz każdy może komentować mojego bloga.Bardzo was oto proszę...Możecie też pisać do mnie e-mail'e.
Pozdrawiam was Serdecznie:)



1 komentarz:

  1. Ale fajne te iskierki , jak je robisz? Jeśli chodzi o blog ,oczywiście,że udostępnię - jest co :) Nie martw się tymi komentarzami , na początku zawsze jest trudno - ROZGŁASZAJ i bądź cierpliwa , naprawdę warto ♥ Z czasem wszystko się unormuję :)
    Również pozdrawiam - Julia

    OdpowiedzUsuń