piątek, 10 kwietnia 2015

Kolejne pisanki!!!

Dzisiaj zbierałam pisanki u Barney'a , Avsalon'a i Felicity:
Barney
1.Obok siana
2.Za drzewem niedaleko Silosu
3.Obok silosa za płotem
4.Obok cysterny
5.Pod traktorem

Avalon:
1.Przy wodospadzie
2.Pod drzewem za domem
3.Na championcie obok namiotu
4.Obok kamienia przy stajni gdzie się konie kupuje
5.Koło rzeki niedaleko wodospadu

Felicity:
1.Na murku koło jabłoni
2.Przy schodach domu prof. Jura
3.W kafejce
4.Przy schodach gminy
5.Na schodach przy domie między Domem babci Andziego ,a gminą.

Dzisiaj trochę dłuższy post .Jorvik jest piękne o zmierzchu.Oto kilka fotek:









Nie mam co za bardzo robić... porobiłabym parę przeróbek ale nie mam zdjęć.Wiecie co jak będą przynajmniej 2-5 komentarze pod postem to może napisze wam pierwszy rozdział mojej książki którą pisze...Jesteście ciekawi? Powiem tylko że tytuł to ... albo nie, napisze wam to jutro. Do zobaczenia jutro i dobranocka :)


1 komentarz:

  1. ponownie dziękuję za wskazówki :) Oczywiście ,że jestem ciekawa ! I to bardzo ,wręcz nie mogę się doczekać !

    OdpowiedzUsuń