poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Hejunia

Siemanerro. Widzieliście bodaj że ostatni post SSO? Napisali że może sso będzie w Polsce!!! Super by było.
Chciałabym wam powiedzieć że... muszę na wam tak jakby  nie zrozumcie mnie źle ale muszę wymusić na was parę komentarzy, bo wchodzę na bloga z nadzieją że ktoś napisze '' Hej fajny blog'', ''Super początek do książki, bardzo ciekawy'' No cokolwiek. Jak ich nie BĘDZIE to zamknę blog.

A teraz może przejdziemy do przyjemniejszych rzeczy. Jak wiecie w JG jest profesor Jura, i jak  znajdzie się  kości dinozaura to on daje np, bluzkę, spodnie, itp. Ja porobiłam pare zdjęć i połączyłam je w całość i jak damy mu wszystkie kości to nasza postać będzie wyglądała tak:

Chcę poruszyć pewien temat  min. ''KRADZIESZ KONT''
Na jest grupa o starstable i tam czasem jakieś osoby piszą" kto zamieni się kontem'', '' oddam konto za konto'' itp.Nie dajcie się zwieść bo czasem są takie nie mądre osoby  które piszą'' hej moge wejść na twoje konto'' albo'' hej chcesz kod na (powiedzmy) 1000 sc i star ridera lt?'' To wszystko złodzieje kont. Musze się przyznać że mi też ukradli konto za zaufałam dziewczynie ale jak z nią pisałam to zrobiłam zdjęcie jej nazwy na sso i napisałam jej że jak mi ukradnie konto to napisze do supportu, jednak ukradła mi konto a ja napisałam do supportu, wyszło takie masło maślane no ale cóż.Za nim na support odpisało odzyskałam konto , kiedy weszłam byłam inaczej ubrana i na szczęście nic mi nie sprzedała.Potem pisałam do nie listy na sso , a ona taka zdziwiona i niby o co chodzi. To ona powiedziała że  jej konto ukradli i ma przez to same nieprzyjemności od graczy. No ok dałam jej szanse i trochę do sb pisałyśmy ale teraz już nie.. nie powiem wam czemu bo nwm.
No trochę się rozpisałam ale mam nadzieję że będziecie uważać na złodziej kont i powiem wam że możecie trochę ich straszyć że zgłosicie to supportowi.

Aha i jeszcze coś, widzieliście że pani Ola z supportu wchodzi na sso? Ja ją nawet widziałam i wam powiem że ma stajnie macierzystą chyba w stajni Jorvik :) Lae trochę się rozczarowałam bo myślałam ze będzie jeździć na nowym koniu i będzie miała wszystkie gwiazdki o tu rozczarowanie.. 10 lvl i tylko 1 gwiazdka, oj nie ładnie haha, Porobiłam wczoraj parę zdjęć i oto one:
Utknęłam :P

 Tu znalazłam złote jajko




A tu gwiazdę.




Te zdjęcia robiłam dawno temu. Pewnie mieliście albo będziecie mieli zadanie z u Jaspera, w którym skarży się on na fioletowe kamienie. Ja to zadanie zrobiłam i teraz pokarzę wam jak to wygląda.






 Droga powrotna





1 komentarz:

  1. Ładne tereny :) Będę uważać , dziękuję z całego serca za rady , mi jeszcze nigdy konta ni ukradli ( obym nie wykrakała)... Wcale się za bardzo nie rozpisałaś , lubię takie dłuższe posty :) Jest co czytać .
    I jeszcze raz mówię , porozgłaszaj trochę bloga , dzięki temu będzię więcej odwiedzających , a co za tym idzie i więcej komentarzy

    OdpowiedzUsuń