sobota, 6 czerwca 2015

Czym jest starstable?I co robi gracz SSO?

Zrobiłam nowy ''film'' na You tube.Zrobiłam go z nudów.
Zapraszam do oglądania:)
Ciąg dalszy 4 rozdziału:
(..)Odeszłyśmy od Jill i powoli wlokłyśmy się po mieście prowadząc interesujący dialog.:)
-Kiedy masz zamiar wyjechać?-zapytała Viktoria?
-Jutro o świcie.Do Valedale jest daleko ,a nie chce jechać po zmroku-odparłam
-Pojadę z tobą.
-Co na to twoja mama?
-Hm..coś jej powiem....np,że jadę na Targ.
-Aha.Jeśli chcesz ze mną jechać bądź w stajni o 5:00 rano.
-Wow... ok będę.
Czuć było,że ta godzina która postawiłam ją lekko przeraziła.
-A tak wracając do waszego burmistrza to....-jak by to delikatnie powiedzieć, no jak?-przekupił was żebyście go wybrali?-zapytała
-Co?-Viki zdziwiona-Nie no skąd.Po prostu nikt inny nie chciał kandydować i tyle.
-A Jill?-spytałam się-Wiesz wydaje mi się,że ona byłaby lepszym burmistrzem od Jack'a.
-Ja też tak myśle,ale no cóż.Ona nie kandytuje to nie możemy jej wybrać.
Nasza dyskusja długo się ciągnęła.Mimo ,że długo rozmawiałyśmy zdołałyśmy pojechać na przejażdżkę i pozwiedzać Jarlaheim i okoliczne wyspy.Co prawda była już 20:00 ale postanowiłyśmy skończyć jazdę i udać się do domów.Jutro miałam odnaleść swoją rodzicielkę czyli mamę(jakby ktoś nie wiedział)...




5 komentarzy:

  1. Na jakim etapie jeździectwa jesteś ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej. Ciężko mi powiedzieć na jakim etapie jeżdzę. Przeważnie jeżdże na lonży. Jeżdże od roku ale miałam przerwę i nie jeździłam systematycznie. Dopiero teraz zaczynam powoli sama jeździć, mam problem ze skręcaniem, ale może dlatego ,że nie mam jeszcze siły w nogach.
    Jeżeli czyta to teraz ktoś ze stajni to chcę tylko powiedzieć:
    POZDRAWIAM WAS !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. To poco sie wypowiadasz na niektóre tematy skoro dopiero jeździsz na ląży? Od roku jeździ i sama jeździć nie umie xd Brawoo! Po co kogoś pozdrawiasz? xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawia , bo ma kulturę i jest uprzejma :) Nie mam zielonego pojęcia po co wchodzisz na ten blog skoro ci się nie podoba. Po za tym komentarze są po to by wypowiadać o poście , a nie pytać o życie prywatne. Nie wiem na jakim poziomie jazdy jesteś ty i nawet jeśli niesamowicie świetnie jeżdźiesz ( a pewnie tak jest ) to nie powinnaś się tak tym przechwalać, przez to coraz mnie na to zasługujesz
    Może kiedyś przejrzysz , oby nie było za późno .

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o filmik jest w porządku , tylko napisy nie są zbyt widoczne, chyba by lepiej by było gdyby były czarne:) A książka , jak książka -Odlotowa:)

    OdpowiedzUsuń