niedziela, 17 maja 2015

Nieobecność

Hej. Przepraszam was że nie wstawiałam postów prze ten weekend,ale po prostu nie wchodziłam na kompa, ponieważ byłam na koniach :) TAK 3 wspaniałe dni na koniach od piątku po niedziele :) Było super popracowałam ze swoją podopieczną ( mam na myśli klacz którą się opiekuje), zrobiłam z nią join up, ale nie za bardzo wyszło. No cóż przecież nikt z nią NIGDY  tego nie robił :/. Wyczyściłam ją, bo mój kochany brudas zawsze się musi ubrudzić bo jakże inaczej :3. Dzisiaj ją wylążowałam,a w sobotę nauczyłam ją  czegoś takiego, że jak ja powiem ''pry'' to ona ma stać i się UDAŁO, oczywiście na uwiązie. Próruje ją nauczyć jeszcze ... hm.. jakby to nazwać... podnoszenia nogi do przodu. No to tyle, niedługo wstawię 2 odcinki wiary OBIECUJĘ to! Do tego może 3 rozdział i jakiś teledysk? No zobaczymy. Dobrej nocy :)
Pamiętacie te gry?


5 komentarzy:

  1. Masz 15 lat i zachowujesz sie jak dziesięcioletnie dziecko?! Weź sie dziewczyno ogarnij! A jeżeli uczysz konia zatrzymywać się to nie na uwiązie tylko na ląży ćwiczy sie takie rzeczy... Prawidłowe lążowanie polega na tym aby koń chodził od głosu i ćwiczenie z nim tego.. Nie mam słów do takich osób..

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy posłychaj mnie. Nie pisałam tego ale cóż. W stajni do której chodzę opiekuje się klaczą po przejściach. Co mi da jeżeli na ląży bedzie grzeczna i w ogóle, jeżeli na uwiązie będzie mnie olewać i brykać? Ja z nią ćwicze i tu i ty. Jak pierwszy raz się nią opiekowałam to TOTALNIE MNIE OLEWAŁA. Musiałam używać bata by ją gdzieś poprowadzić, albo lązy. A teraz SAMA do mnie podchodzi i jest (w miare) grzeczna. Więc to duży postęp.To pierwsza sprawa.
    Jakim prawem możesz mnie oceniać? Znasz mnie? Podaj mi argumenty które świadczą o tym że zachowuje się jak 10-letnie dziecko. Chodzi ci o te zdjęcia gier? Dałam je bo mam wspomnienia w których gram je. Czasy w których nie znałam Starstable. To tyle. Następnym razem pomyśl zanim coś powiesz lub napiszesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grasz w gre dla 10-letnich dzieci i po tym co dodajesz zachowujesz sie jak dziecko ;) Skoro interesujesz sie końmi to może jakiś blog o nich? A nie jakieś dziecinne gry przy, których jesz i potem zapewne wyglądasz "pięknie". Nikt normalny tego nie czyta,nie ogląda tych dziecinnych filmów.Pewnie rówieśnicy mają z cb beke xD Też mam. Zgaduje, że twoi odbiorcy to w przedziele wiekowym 10-13 lat.Chodujesz ludzi,którzy będą tylko siedzieć przed kompem zamiast spalać wszystko na koniach. Bądź z sb dumna.

      Usuń
  3. Anonimowy .... skończ.... TY powinieneś być z siebie dumny .... Ranisz ludzi , przez co tracisz swoją wartość.
    Świat ma jeszcze w sobie tyle wolności,żeby każdy może robić w sieci co chcę i co za tym idzie grać w co chcę. Świat jest jeszcze na tyle sprawiedliwy , żeby zrobić z takimi jak ty porządek.
    Jesteś słaby , słaby i to tak totalnie, wiesz ? Atakujesz , bez podstaw i oskarżasz nie znając wnętrza . Rozumiem ,że masz takie zdanie jakie masz , ok . Nie lubisz sso - Nie mam nic przeciwko , ja też w to nie gram i na razie nie zamierzam . Ale piszę tu od czasu do czasu , bo po prostu lubię Martę i tak samo bardzo lubię czytać jej posty( chociaż nie mam pojęcia o co chodzi) Wchodzę tu bo chcę patrzeć dziewczyna się spełnia , bo to jest ważne. Co z tego ,ze mam piętnaście lat ?, czy to wiek świadczy o człowieku? . Nie jest dziecinna i nie mów ,że taka jest , bo sam się pomniejszasz. Uważaj bo jeszcze staniesz się niemowlakiem . W krytyce , trzeba być obustronnym , nie chamem i znieczulicą jak ty .
    Życzę ci abyś się opamiętał i otworzył oczy .

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do postu- pamiętam ta pierwszą grę :)

    OdpowiedzUsuń