piątek, 20 marca 2015

Prace techniczne

Hej! Dawno się nie odzywałam ale nie miałam czasu. Pewnie się zastanawiacie dlaczego tło jest takie jakie jest, pozwólcie że wam na to odpowiem. Musze poszukać jakiegoś dobrego zdjęcia a to zdjęcie dałam tylko tymczasowo, wytrzymacie?


Mam złą wiadomość..... Starstable znowu mi nie działa :(  Powiem w czym problem, normalnie się włącza, zalogować się mogę,ale jak kliknę graj to wyskakuje.... no sami zobaczcie
Macie jakieś pomysły co zrobić? Tylko podawajcie takie które się sprawdziły :/

Jestem ciekawa czemu nikt nic nie pisze pod postami? Ja na prawdę nie gryzę, ze mną można porozmawiać o wszystkim... no prawie. Zachęcam was do pisania czegokolwiek pod postami :) Błagam was!
Uff... to koniec posta ,trochę się rozpisałam ale nie bardzo, będę was informować  o ''stanie zdrowia'' SSO.
A tak w ogóle to chciałam wam powiedzieć... pewnie wszyscy znacie blog Melisy, prawda?Chce wam powiedzieć że mam ją w znajomych na sso ;)
Do zobaczenia jutro!!!

1 komentarz:

  1. :) nie mam zielonego pojęcia jak ci pomóc..... :/ myślę ,że tak mało osób piszę , ponieważ niewiele ludzi wie o twoim blogu , porozgłaszaj go trochę ....

    OdpowiedzUsuń